loading...
مجله سرگمی تفریحی | پرتال بازی و فیلم
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 337 جمعه 1395/01/20 نظرات (0)

اعطای وام در هر لحظه که بخواهید بدون نیاز به ضامن
چرا شما به بیمه عمر نیاز دارید؟
بیمه عمر و تامین آتیه چیست؟
نحوه پس انداز و عملکرد در بیمه عمر و تامین آتیه پاسارگاد چگونه است؟
پوشش تکمیلی بیماری های خاص توسط بیمه پاسارگاد
پوشش فوت به هر علت
پوشش فوت در اثر حادثه
پوشش تکمیلی بیمه آتش سوزی ، صاعقه و انفجار منزل مسکونی
مشاور بیمه پاسارگاد
با دانلود این برنامه تمام توضیحات و مطالبی که وجود دارد در مورد بیمه عمر پاسارگاد را بصورت خلاصه و کافی دریافت خواهید کرد...
بزودی با مصالح خدماتی بیشتری در خدمت شما خواهیم بود.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید

admin بازدید : 242 جمعه 1395/01/20 نظرات (0)

اعطای وام در هر لحظه که بخواهید بدون نیاز به ضامن
اندوخته پس اندازی شما در بیمه عمر و پس انداز ، با پرداخت حق بیمه شكل گرفته و دارائی بیمه نامه شما محسوب می شود . شما می توانید در مواقع ضروری تا ۹۰ درصد ارزش بازخرید اندوخته بیمه نامه خود وام دریافت كنید . این وام می تواند در مواقعی که شما نیاز ضروری به صندوق پس انداز خود دارید به شما کمک کند تا بتوانید از سرمایه خود برداشت داشته باشید . نکته خیلی مثبت این وام این است که هنگامی که شما وام دریافت می کنید پوشش های بیمه ای برای بیمه شده وجود خواهد داشت . پرداخت وام در کوتاه ترین زمان ممکن و بدون نیاز به هیچ گونه تشریفات تا میزان ۹۰% ارزش بازخرید بیمه نامه می باشد . همچنین نرخ تسهیلات وام نیز ۴% بیشتر از نرخ سود محاسباتی برای تشکیل سرمایه خواهد بود .

افزایش تضمین شده سرمایه بیمه عمر
با طرح بیمه عمر و آتیه پاسارگاد نگرانی های شما نسبت به نرخ سود و بهره بانک ها و نوسانات بازار سهام برطرف خواهد شد . حداقل میزان سود سالانه تا پنج سال اول بیمه نامه ۱۸% و پس از آن ۱۵% بوده و بیمه پاسارگاد با توجه به توان سرمایه گذاری بالای گروه مالی پاسارگاد ، وجوه حاصل از اندوخته های بیمه عمر و تامین آتیه بیمه گذاران خود را سرمایه گذاری نموده و علاوه بر تضمین سود ، سالانه ۹۰% منافع حاصل از آن سرمایه گذاری را بین بیمه گذاران بیمه عمر و تامین آتیه خود تقسیم ، و سرمایه آنان را سالانه تعدیل می نماید .

 

admin بازدید : 508 پنجشنبه 1394/03/28 نظرات (0)

 

این کتاب شامل بخش های زیر است : (حتما بخونید تا آخر آخر مطمئن باش ارزشش رو داره )
>> داستان – قرآن – مفاتیح – اسم بچه – کودکان – آموزش نماز – ازدواج – برنامه مدیریت هیئت - مطالب خواندنی – آموزش کدها – جهان نما – دانستنیهای آفرینش – وهابیت – کناهان کبیره – نهج البلاغه - تعبیر خواب – اشعار مداحی و مولودی – توضیح المسائل – فیلم – گالری تصاویر – فراماسونری و شیطان پرستی – بخش کتاب آنلاین – معافیت از خدمت سربازی در سال 94

admin بازدید : 1247 سه شنبه 1393/04/17 نظرات (0)

 

 


آخرین نسخه نرم افزار بازار به روز رسانی شد.

نرم افزار بازار، بازاری از برنامه های آندروید برای کاربران ایرانیست. مشکل دسترسی به اندروید مارکت همواره یکی از مشکلات مطرح کاربران ایرانی اندروید بوده و گوگل به بهانه های واهی مانع از دسترسی کاربران ایرانی به این فروشگاه آنلاین شده است و صرف نظر از استفاده از راه حل تغییر IP که اکنون دیگر تقریبا کارایی ندارد، استفاده از برنامه های نوشته شده مشابه اندروید مارکت گوگل، مشکلاتی از جمله آلوده بودن و مشکل دار بودن برخی از برنامه ها، عدم هماهنگی با تمام تلفن های همراه و … را به دنبال داشته است. برنامه بازار برای رفع محدودیت های به وجود آمده برای استفاده کاربرانی ایرانی اندروید از برنامه اندروید مارکت شرکت گوگل و ایجاد بازاری جدید برای توسعه زبان فارسی در این سیستم عامل محبوب عرضه شده است.

 

توضیحات:
  • فایلهای دانلودی در مسیر:/sdcard/icm/bazaar ذخیره میشود. درتنظیمات اپلیکیشن گزینه نگهداشتن پشتیبان ازبرنامه ها انتخاب کنید.
admin بازدید : 224 سه شنبه 1393/04/10 نظرات (0)

 

جام جهانی فوتبال به نیمه راه خود رسیده است. مسابقاتی که از ۱۲ ژوئن شروع شده و تا ۱۳ جولای ادامه خواهد داشت. روزنامه «موندو دپورتیوو» اسپانیا به یک موضوع حاشیه ای جالب در جریان جام جهانی پرداخته است؛ زندگی جنسی بازیکنان حاضر در این جام.

 

به گزارش آی‌اسپورت، زندگی جنسی بازیکنان حاضر در این جام که بعضا تا ۴۰ روز باید در اردوهای تیم ملی بمانند تبدیل به یکی از دغدغه های اصلی مربیان حاضر در این جام شده است.

 

 

تعداد صفحات : 85

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی